Μνημόνιο συνεργασίας υπέγραψαν το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Εθνικό Κέντρο Έρευνας και Τεχνολογικής Ανάπτυξης, στοχεύοντας στην δημιουργία ενός πλαισίου συνεργασίας μεταξύ των δυο φορέων, για την ενίσχυση της διασύνδεσης της έρευνας με την επιχειρηματικότητα.
Πρόκειται για μια εκδήλωση που έλαβε χώρα μετά την συνεδρίαση του διοικητικού συμβουλίου του ΒΕΘ.
Συγκεκριμένα το μνημόνιο υπέγραψαν ο πρόεδρος του ΒΕΘ, κ. Μάριος Παπαδόπουλος και ο πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου ΕΚΕΤΑ, κ. Ευάγγελος Μπεκιάρης. Χαιρετισμό απηύθυνε ο υφυπουργός Ανάπτυξης, αρμόδιος για την έρευνα και την καινοτομία, κ. Σταύρος Καλαφάτης, ενώ το παρών έδωσε ο υφυπουργός Μακεδονίας - Θράκης, κ. Κωνσταντίνος Γκιουλέκας.
Ειδικότερα παρόντες σε αυτή ήταν πρόεδρος του Περιφερειακού Επιμελητηριακού Συμβουλίου Κεντρικής Μακεδονίας και πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σερρών, κ. Αθανάσιος Μαλλιαράς, ο α’ αντιπρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας και πρόεδρος του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής, κ. Γιάννης Κουφίδης, ο πρόεδρος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, κ. Κυριάκος Μερελής, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Κιλκίς, κ. Κωνσταντίνος Βιολιτζής,ο β΄ αντιπρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης, κ. Παναγιώτης Μενεξόπουλος, ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Επαγγελματιών Εμπόρων Θεσσαλονίκης, κ.Παναγιώτης Καρασσαβίδης, ο α΄αντιπρόεδρος της Ομοσπονδίας Βιοτεχνικών Σωματείων Θεσσαλονίκης, κ. Παύλος Αραβίδης, ο γενικός γραμματέας της ΓΣΕΒΕΕ, κ. Σωτήριος Κοτσαμπάς, ο αντιδήμαρχος Καινοτομίας, Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας, Εθελοντισμού και Νέας Γενιάς, κ. Σπυρίδων Τζελέπης, και ο αντιπεριφερειάρχης Ψηφιακής Διακυβέρνησης, κ. Νικόλαος Τζόλλας.
Μετά την υπογραφή του Συμφώνου Συνεργασίας ακολούθησε ο αγιασμός των παρευρισκομένων από τον Παναγιώτατο Μητροπολίτη Θεσσαλονίκης, κ. Φιλόθεο και η κοπή της βασιλόπιτας του ΒΕΘ.
Περισσότερες φωτογραφίες:









