Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά τους έκοψαν στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου, οι εργαζόμενοι του Δήμου Ελασσόνας.
Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία έλαβε χώρα παρουσία του Δημάρχου της Περραιβιακής πρωτεύουσας, κ. Νίκου Γάτσα, του πρόεδρου του Δημοτικού Συμβουλίου, Αντιδημάρχων και διευθυντών.
Από την πλευρά του ο κ. Γάτσας ευχήθηκε προσωπικά και στις οικογένειες των εργαζομένων καλή χρονιά με υγεία και τους ευχαρίστησε για τη συνεχή συνεργασία τονίζοντας: "Αποτελεί τύχη για τη δημοτική αρχή να συνεργάζεται με ανθρώπους που δίνουν όλες τους τις δυνάμεις, για να προσφέρουν στο δήμο και τους πολίτες του. Όλοι μαζί προσφέρουμε στον κοινό σκοπό που δεν είναι άλλος από την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών στους κατοίκους του δήμου μας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και εύχομαι η νέα χρονιά να είναι δημιουργική και πολύ καλύτερη από την προηγούμενη".
Περισσότερες φωτογραφίες:






