Τύρναβος: Παραδόθηκε το ανακαινισμένο και πλήρως λειτουργικό Δημοτικό Αμαξοστάσιο

SDthess
0

Το σύγχρονο και πλήρως λειτουργικό χώρο του Αμαξοστασίου του Δήμου Τυρνάβου παρέδωσε στους εργαζόμενους την Δευτέρα, 2 Φεβρουαρίου η Δημοτική Αρχή της πόλης.

Συγκεκριμένα όπως επισημαίνεται σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Τυρνάβου πρόκειται για έναν χώρο, που μέχρι πρότινος βρισκόταν σε κατάσταση εγκατάλειψης, αποτελούσε εστία μόλυνσης και χρησιμοποιούνταν ουσιαστικά ως αποθήκη. Με παρεμβάσεις που χρηματοδοτήθηκαν εξ ολοκλήρου από ίδιους πόρους του Δήμου, μετατράπηκε ριζικά σε έναν σύγχρονο, ασφαλή και αξιοπρεπή χώρο για τους εργαζόμενους.

Στο πλαίσιο αυτό Δημοτική Αρχή του Τυρνάβου αξιοποίησε έναν ανενεργό και υποβαθμισμένο χώρο, δημιουργώντας σύγχρονα αποδυτήρια, χώρο ανάπαυσης, πλήρως εξοπλισμένα μπάνια και ατομικούς χώρους αποθήκευσης. Παράλληλα, εγκαταστάθηκαν νέα σώματα θέρμανσης, κατασκευάστηκαν ψευδοροφές, φωτισμός, τοποθετήθηκαν πλακίδια και σύγχρονα είδη υγιεινής, αλλάζοντας πλήρως την εικόνα και τη λειτουργικότητα των εγκαταστάσεων.

Για πρώτη φορά στο Αμαξοστάσιο του Δήμου Τυρνάβου δημιουργείται ένας τέτοιος χώρος, με επίκεντρο τον εργαζόμενο και τις καθημερινές του ανάγκες, επιβεβαιώνοντας ότι η μέριμνα για τις συνθήκες εργασίας, την υγιεινή και την ασφάλεια αποτελεί πρώτιστη ευθύνη για τον Δήμο.

Τις νέες εγκαταστάσεις επισκέφθηκαν τον χώρο, ξεναγήθηκαν σε αυτές ο Δήμαρχος Τυρνάβου, κ. Στέλιος Τσικριτσής, μαζί με τον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, κ. Νίκο Αρβανίτη, όπου ανακοίνωσαν την απόδοσή τους στους εργαζόμενους.

Σε δήλωσή του ο κ. Τσικριτσής τόνισε ότι:

"Οι εργαζόμενοι του Δήμου βρίσκονται στο επίκεντρο της προσοχής μας. Αγωνιζόμαστε καθημερινά για καλύτερες συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας, για χώρους εργασίας που να σέβονται τον άνθρωπο και να αποτελούν για τους εργαζόμενους ένα δεύτερο σπίτι. Θέλουμε να διασφαλίζεται ένα καλό, συναδελφικό κλίμα και να νιώθουν ότι ο χώρος εργασίας τους ανήκει πραγματικά."

Παράλληλα πρόσθεσε πως:

" Στο περιβάλλον που ζούμε σήμερα, με την κατάσταση που επικρατεί γενικά στους χώρους δουλειάς, η σκέψη μας βρίσκεται σε όλους τους εργαζόμενους, στον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα. Σε ανθρώπους που φεύγουν για τη δουλειά τους χωρίς να είναι πάντα δεδομένο ότι θα επιστρέψουν με ασφάλεια στο σπίτι τους, την ώρα που τα κέρδη των λίγων αυξάνονται και οι εργαζόμενοι δυσκολεύονται όλο και περισσότερο να τα βγάλουν πέρα στις σημερινές συνθήκες ζωής."


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top