Πραγματοποιήθηκε σήμερα, Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 9η συνάντηση ενημέρωσης για την πορεία των εργασιών κατασκευής του νέου Παιδιατρικού Νοσοκομείο/ΙΝΣ στο Φίλυρο.
Συγκεκριμένα σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Πυλαίας-Χορτιάτη κάνει λόγο για το καλύτερο Παιδιατρικό Νοσοκομείο της Ευρώπης το οποίο αλλάζει το χάρτη της Υγείας στην Ελλάδα, αφού θα σώζει τις ζωές των παιδιών και επομένως το μέλλον της χώρας.
Παράλληλα μέσω αυτής εκφράζει τις ευχαριστίες του προς τον πρόεδρο και όλους τους ανθρώπους του Ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος", κ. Ανδρέα Δρακόπουλο, επισημαίνοντας πως: "Ένα μοναδικό έργο προσφοράς Υγείας και Ανθρωπιάς προχωρά στην τελική ευθεία".
Περισσότερες φωτογραφίες:








