Στο προληπτικό κλείσιμο όλων των εισόδων που οδηγούν προς τις όχθες του Πηνειού προχώρησε ο Δήμος Λαρισαίων λόγω της υπερχείλισης του σε σημεία της εσωτερικής κοίτης
Συγκεκριμένα μέσω σχετικής ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος της Θεσσαλικής πρωτεύουσας συνιστά στους δημότες να αποφεύγουν την πρόσβαση και την κάθοδο κατά μήκος του περιπατητικού διαδρόμου στην κοίτη του ποταμού, μέχρι την επανεκτίμηση της κατάστασης από τις αρμόδιες υπηρεσίες.
Περισσότερες φωτογραφίες:




