Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά τους με ένα θεατρικό ταξίδι στην "Οδύσσεια" του Ομήρου έκοψαν το Σάββατο, 31 Ιανουαρίου οι Ακαδημίες Δήμου Λαρισαίων με το "Χατζηγιάννειο" Πνευματικό Κέντρο να γεμίζει παιδικά χαμόγελα και χαρούμενες φωνές.
Πρόκειται για μια εκδήλωση στο πλαίσιο της οποίας τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν τη θεατρική παράσταση "Ομήρου Οδύσσεια" από τη θεατρική ομάδα Magic Dream. Ο λόγος για μια παιδική και εκπαιδευτική παράσταση, σε σκηνοθεσία, κ. Ηλία Παπακωνσταντίνου, που ζωντάνεψε το ομηρικό έπος μέσα από μια μαγική διασκευή με μουσική και εντυπωσιακές εικόνες. Οι μικροί θεατές ταξίδεψαν στον κόσμο του Οδυσσέα, παρακολουθώντας τις περιπέτειές του με Κύκλωπες, Σειρήνες και μυθικά πλάσματα, σε μια εμπειρία που συνδύασε τη γνώση με τη διασκέδαση και γέμισε την αίθουσα χαμόγελα.
Το παρόν σε αυτή έδωσε και ο Δήμαρχος Λαρισαίων κ. Θανάσης Μαμάκος, ο οποίος στον χαιρετισμό του συνεχάρη το Τμήμα Αθλητισμού για το σημαντικό έργο που επιτελεί, ευχαρίστησε τους γονείς για τη διαχρονική εμπιστοσύνη τους στις Ακαδημίες του Δήμου και έκανε ιδιαίτερη αναφορά στη μακρόχρονη και αδιάλειπτη λειτουργία τους, που ξεπερνά τα 40 χρόνια προσφοράς στον μαζικό αθλητισμό.
Από την πλευρά του, ο κ. Λευτέρης Τσουμάνης εντεταλμένος Δημοτικός Σύμβουλος Αθλητισμού, αναφέρθηκε στα πολύπλευρα οφέλη του αθλητισμού στη σωματική, πνευματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών, εκφράζοντας τη χαρά του για την εικόνα της αίθουσας, γεμάτης παιδιά και χαμόγελα, ενώ ευχαρίστησε θερμά τους γυμναστές για το έργο και την καθημερινή τους προσφορά.
Ακόμα παρόντες επίσης ήταν ο Αντιδήμαρχος Παιδείας κ. Χρήστος Αγορίτσας και τα στελέχη του Τμήματος Αθλητισμού, η αναπληρώτρια προϊσταμένη, κ. Χριστίνα Μητρούλα και η υπεύθυνη αθλητικών δράσεων και προγραμμάτων, κ. Έλενα Ζήλου.
Ειδκότερα την εκδήλωση προλόγισε, εκ μέρους των γυμναστών, η κα Εύη Ευαγγέλου από την Ακαδημία Ποδηλασίας. Στην εκδήλωση συμμετείχαν οι γυμναστές των Ακαδημιών, με τους οποίους τα παιδιά έρχονται καθημερινά σε επαφή: για την κολύμβηση η Λένα Θεοδώρου, ο Κώστας Κόρακας, η Σοφία Χατζή και ο Θάνος Γκόγκος, για το βόλεϊ η Χριστίνα Παπανικολάου, για το τένις ο Βαγγέλης Απόστολου, η Έφη Καράτζου, η Ματίνα Κουρίνου και ο Γιώργος Γκαμπλιάς, ενώ για το ποδόσφαιρο ο Νίκος Αρσένιου.
Στο τέλος της παράστασης, στα παιδιά μοιράστηκαν κομμάτια βασιλόπιτας και ανακάλυψαν τα 30 φλουριά, που έκρυβαν δώρα, ζωντανεύοντας τη χαρά της γιορτής. Επιπλέον, όλοι οι μικροί αθλητές έλαβαν αναμνηστική τσάντα με το λογότυπο του Τμήματος Αθλητισμού, χυμό και σοκολατοφρέτες, προσφορά της εταιρείας Auto Tsoumanis.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε μέσα σε κλίμα χαράς και ενθουσιασμού, με τα παιδιά να φεύγουν γεμάτα χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις από την παράσταση και τη γιορτή.







