Λάρισα: Με παραδοσιακό γλέντι με την ορχήστρα του, Γιάννη Ζιάκου η Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα του Χορευτικού Ομίλου

SDthess
0

Με παραδοσιακό γλέντι με την ορχήστρα του Γιάννη Ζιάκου έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του ο Χορευτικός Όμιλος Λάρισας το μεσημέρι της Κυριακής, 1 Φεβρουαρίου.

Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία έλαβε χώρα στην ταβέρνα "Το Χρυσό Τζάκι" και εξελίχθηκε σε αυθεντικό παραδοσιακό γλέντι. 

Το παρόν σε αυτή μεταξύ άλλων έδωσε ο Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Λαρισαίων, κ.  Φώτης Τζατζάκης, ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης Πολιτών, ο επι χρόνια χορηγός του Συλλόγου, κ. Θανάσης Δρυστέλλας, καθώς και ο Διοικητής του Γενικού νοσοκομείου Λάρισας, κ. Γρηγόρης Βλαχάκης.

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Χορευτικός Όμιλος Λάρισας εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους τους φίλους του που παραβρέθηκαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση.




Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top