Με παραδοσιακό γλέντι με την ορχήστρα του Γιάννη Ζιάκου έκοψε την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του ο Χορευτικός Όμιλος Λάρισας το μεσημέρι της Κυριακής, 1 Φεβρουαρίου.
Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία έλαβε χώρα στην ταβέρνα "Το Χρυσό Τζάκι" και εξελίχθηκε σε αυθεντικό παραδοσιακό γλέντι.
Το παρόν σε αυτή μεταξύ άλλων έδωσε ο Αντιδήμαρχο Οικονομικών του Δήμου Λαρισαίων, κ. Φώτης Τζατζάκης, ο Αντιδήμαρχος Εξυπηρέτησης Πολιτών, ο επι χρόνια χορηγός του Συλλόγου, κ. Θανάσης Δρυστέλλας, καθώς και ο Διοικητής του Γενικού νοσοκομείου Λάρισας, κ. Γρηγόρης Βλαχάκης.
Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Χορευτικός Όμιλος Λάρισας εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους τους φίλους του που παραβρέθηκαν στην συγκεκριμένη εκδήλωση.



