Στον Δήμαρχο Κιλελέρ, κ. Νασιακόπουλο τα μέλη του νεοσύστατου Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Νέας Λεύκης

SDthess
0

Εθιμοτυπική επίσκεψη την στο Δήμαρχο του Δήμου Κιλελέρ, Θανάση Νασιακόπουλο πραγματοποίησε ο Νεοσύστατος Πολιτιστικός Σύλλογος Γυναικών Νέας Λεύκης "Η Ανατολική Ρωμυλία".

Πρόκειται για μια συνάντηση μέσα σε εξαιρετικό κλίμα συνεργασίας με την συζήτηση να περιστρέφεται σε ζητήματα αναφορικά την ίδρυση του Συλλόγου, τους σκοπούς αλλά και τις δράσεις που πρόκειται να πραγματοποιηθούν. Παρόντες σε αυτή ήταν μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου καθώς και η Αντιδήμαρχος, κ. Σέβη Λαδοπούλου-Χατζητζομπάνη.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top