Πολίχνη: Ενημερωτική δράση για την υγεία και την υγιεινή της έμμηνου ρύσης στο 4ο Γυμνάσιου Πολίχνης

SDthess
1

Την δράση ευαισθητοποίησης και ενημέρωσης για την υγεία και την υγιεινή της έμμηνου ρύσης που υλοποιεί το Υπουργείο Παιδείας παρακολούθησαν οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Πολίχνης.

Πρόκειται για μια δράση που εντάσσεται στην Εθνική Δράση για την Προαγωγή Υγείας Οικογένειας και Παιδιού του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού και υλοποιείται από το Υπουργείο Υγείας σε συνεργασία με το Γραφείο της UNICEF στην Ελλάδα. 

Συγκεκριμένα το πλαίσιο του Προγράμματος, το Ινστιτούτο Κοινωνικής και Προληπτικής Ιατρικής (ΙΚΠΙ, Επιστημονική, Αστική Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία) και η οργάνωση SolidarityNow (Μη Κερδοσκοπικό Σωματείο) υλοποιούν τις εξής δράσεις:

  • οργάνωση και υλοποίηση ενημερωτικών συναντήσεων στις σχολικές μονάδες και
  • διανομή δωρεάν προϊόντων περιόδου.

Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε στις 22 και 27 Ιανουαρίου σε όλα τα τμήματα του σχολείου. Οι ενημερωτικές συναντήσεις είχαν διάρκεια δύο διδακτικών ωρών:

  • Στις 22/1/2026 παρακολούθησαν τα τμήματα Α1, Α2, Β1, Β3, Γ1, Γ2.
  • Στις 27/1/2026 παρακολούθησαν τα τμήματα Α3, Α4, Β2, Β4, Γ3, Γ4.

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια
  1. Ευχαριστούμε πολύ για τη φιλοξενία! Είναι πραγματικά ενδυναμωτικό να βλέπουμε σχολεία που ανοίγουν χώρο για ανοιχτές συζητήσεις γύρω από την υγεία και την περίοδο. Τα παιδιά διψάνε για έγκυρη ενημέρωση και ασφαλή διάλογο — και με τη στάση σας τους δείχνετε ότι έχουν φωνή και χώρο να εκφραστούν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top