Σταυρούπολη: Με επιτυχία η δράση εκμάθησης ΚΑΡΠΑ στο 3ο ΓΕΛ

SDthess
0

Το 3ο Γενικό Λύκειο Σταυρούπολης επισκέφτηκε ο Σύλλογος "Αγάπη Βασιλικής Κόμνου" προκειμένου να προσφέρει εκμάθηση ΚΑΡΠΑ στους μαθητές.

Συγκεκριμένα όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Σύλλογος, πρόκειται για μια δράση για την εκπαίδευση των μαθητών, η οποία υλοποιείται στο συγκεκριμένο σχολείο για τρίτη συνεχόμενη χρονιά επιβεβαιώνοντας την σπουδαιότητα της επένδυσης στην γνώση και στην πρόληψη από μικρή ηλικία.

Ειδικότερα οι μαθητές και οι έφηβοι παρακολούθησαν με απόλυτη προσοχή, συμμετείχαν ενεργά και απέδειξαν έμπρακτα πόσο υπεύθυνα αντιμετωπίζουν θέματα ζωής. Πλέον είναι περισσότερο εκπαιδευμένοι και προετοιμασμένοι να αντιδράσουν σωστά, συμβάλλοντας ουσιαστικά στη δημιουργία ενός πιο ασφαλούς σχολικού περιβάλλοντος.

Ακόμα σε αυτή τονίζεται ότι τα παιδιά και οι έφηβοι είναι η ελπίδα ότι στο μέλλον θα θρηνούμε λιγότερους ανθρώπους από καρδιακή ανακοπή. Κάθε νέος άνθρωπος που γνωρίζει ΚΑΡΠΑ και βασική υποστήριξη ζωής είναι ένας ακόμα κρίκος στην αλυσίδα της επιβίωσης.


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top