Νεάπολη: Δράση ευαισθητοποίησης για την ενσωμάτωση των ατόμων με αναπηρία στο 2ο ΓΕΛ

SDthess
0

Για ζητήματα αναφορικά με την ενσωμάτωση ατόμων με αναπηρία ενημερώθηκαν την Δευτέρα, 26 Ιανουαρίου οι μαθητές του 2ου Γενικού Λυκείου Νεάπολης.

Συγκεκριμένα οι μαθητές των τμημάτων Α2 και Β3 παρακολούθησαν διαδοχικά την παρουσίαση του προγράμματος "Βήματα Ζωής" από την ψυχολόγο της ΕΛΕΠΑΠ, κ. Σαμαρτζή Ελευθερία.


Ειδικότερα οι μαθητές του 2ου ΓΕΛ Νεάπολης ενημερώθηκαν και ευαισθητοποιήθηκαν για ζητήματα που συνδέονται με τη διαφορετικότητα, την αναπηρία και  τις δυνατότητες ή τα προβλήματα ένταξης και ενσωμάτωσης των ατόμων με αναπηρία στο σχολείο και την κοινότητα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top