"Βίους αντίθετους" με την πρώτη ομάδα διαβιεί η u19 του Μακεδονικού Νεάπολης καθώς στέφθηκε πρωταθλήτρια του βόρειου ομίλου της SL2.
Πρόκειται για μια επιτυχία η οποία αποδεικνύει ότι η ομάδα της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης, εν αντιθέσει με την πρώτη ομάδα που εμφανίζει στοιχεία στασιμότητας, έχει εξελιχθεί σημαντικά τα τελευταία χρόνια σε επίπεδο ποδοσφαιρικών υποδομών. Συγκεκριμένα οι ποδοσφαιριστές των προπονητών, κ. Δημήτρη Τόττα και κ. Χάρη Κοκοζίδη ολοκλήρωσε το πρωτάθλημα στην κορυφή του Α’ ομίλου με 41 βαθμούς και ως πρωταθλήτρια συνεχίζει στα play off του πρωταθλήματος.
Ειδικότερα οι Θεσσαλονικείς μέτρησαν 13 νίκες, δύο ισοπαλίες και μία ήττα σε 16 παιχνίδια, έχοντας 43 γκολ ενεργητικό και μόλις οκτώ γκολ παθητικό. Η σταθερή και παράλληλα πολύ καλή αγωνιστική εικόνα που έδειξαν στα παιχνίδια τους, τους οδήγησε στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.
Πλέον οι ομάδα νέων των "πράσινων" κοιτάζουν τα στέφει την προσοχή της προς υ playoffs, εκεί όπου στόχος τους είναι να φτάσουν ως το τέρμα της διαδρομής κατακτώντας εκ νέου την πρώτη θέση.

