Στο Δημαρχείο Αμπελοκήπων-Μενεμένης για ζητήματα ισότιμης πρόσβασης στην εκπαίδευση μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων

SDthess
0
Επίσκεψη στο Δημαρχείο Αμπελοκήπων-Μενεμένης πραγματοποιήσαν μαθητές και εκπαιδευτικοί του 1ου ΕΠΑΛ Αμπελοκήπων όπου είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν και να συζητήσουν με την Αντιδήμαρχο Παιδείας, κ. Μαρία Αποστολίδου για σημαντικά ζητήματα που αφορούν την ισότιμη πρόσβαση των ατόμων με ειδικές ανάγκες στην εκπαίδευση.
Συγκεκριμένα κατά την διάρκεια της συνάντησης πραγματοποιήθηκε ένας ουσιαστικός διάλογος γύρω από τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, καθώς και τις δυνατότητες βελτίωσης των υποδομών και των πρακτικών που διασφαλίζουν ένα πραγματικά συμπεριληπτικό σχολικό περιβάλλον. Οι μαθητές παρουσίασαν τις σκέψεις και τις προτάσεις τους, αναδεικνύοντας τη σημασία της ευαισθητοποίησης της σχολικής κοινότητας και της τοπικής κοινωνίας.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε επίσης στο πρόγραμμα "Epasgreece" στο πλαίσιο του οποίου οι μαθητές του σχολείου συμμετέχουν ενεργά σε δράσεις ενημέρωσης και ενίσχυσης της ευρωπαϊκής πολιτειότητας. Από την πλευρά της η κ. Αποστολίδου υπογράμμισε την έμπρακτη υποστήριξη του Δήμου Αμπελοκήπων-Μενεμένης στην υλοποίηση του προγράμματος, επισημαίνοντας τη σημασία της συνεργασίας μεταξύ σχολείων και τοπικής αυτοδιοίκησης για την προώθηση αξιών όπως η ισότητα, η συμπερίληψη και η ενεργός συμμετοχή των νέων στα κοινά. Η επίσκεψη ολοκληρώθηκε σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα, με την κοινή διαπίστωση ότι η συνεργασία μεταξύ εκπαιδευτικής κοινότητας και δήμου μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στη δημιουργία ενός σχολείου ανοιχτού και προσβάσιμου για όλους.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top