Πρόσκληση προς τους νέους 16 με 25 ετών, να μπουν στην ομάδα του, μετατρέποντας τις ιδέες τους σε πράξη και την συμμετοχή σε δύναμη αλλαγής απευθύνει μετά τη συγκρότησή του σε σώμα, τοτο Δημοτικό Συμβούλιο Νέων του Δήμου Κορδελιού-Εύοσμου.
Συγκεκριμένα σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο νεανικότερος Δήμος της Θεσσαλινίκης, το Δημοτικό Συμβούλιο Νέων δεν είναι απλά ένα νέος θεσμός, αλλά μια δυναμική ομάδα νέων που σχεδιάζει, προτείνει και διεκδικεί έναν Δήμο πιο κοντά στις ανάγκες της νέας γενιάς.
Με ιδέες, ενέργεια και φρέσκια ματιά, οι νέοι και οι νέες του δήμου μας έχουν την ευκαιρία να συμβάλουν ενεργά στη διαμόρφωση προτάσεων και δράσεων που αφορούν στην καθημερινότητα, τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, το περιβάλλον, την εκπαίδευση και την καινοτομία.
Ειδικότερα στις πλαίσιο αυτό οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfgZ2vHgZvj4_JIJs-pFK4pt4HfprvfiO9OJn4X3TuxORKL_w/viewform?pli=1 και να γίνουν μέρος μιας δυναμικής κοινότητας που σχεδιάζει το αύριο.