Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του έκοψε την Κυριακή, 1 Φεβρουαρίου με μεγάλη συμμετοχή στο Διαχρονικό Μουσείο Λάρισας ο Σύλλογος Φίλων του Μουσείου.
Συγκεκριμένα οι φίλοι και τα μέλη του Συλλόγου που, παρά την έντονη βροχόπτωση, βρέθηκαν στο Διαχρονικό Μουσείο την Κυριακή το πρωί είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν την ξενάγηση στην περιοδική έκθεση "Αρχαίων Περιπέτειες, Συλλογές Αρχαίων και ανασκαφές στην Θεσσαλία 1881-1940" , στην οποία συμμετείχαν με τον επιστημονικό λόγο τους οι Αρχαιολόγοι της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας, ήτοι η Επί τιμή πλέον Έφορος Αρχαιοτήτων κα Σταυρούλα Σδρόλια, ο Αναπληρωτής Διευθυντής κ. Γιώργος Τουφεξής, η κα Στέλλα Κατακούτα και η κα Αρχοντούλα Αναστασιάδου.
Πρόκειται για μια έκθεση η οποία παρουσιάζει την ιστορία διάσωσης των αρχαιοτήτων στη Θεσσαλία την περίοδο αμέσως μετά την ενσωμάτωσή της στο νέο ελληνικό κράτος. Με άγνωστο αρχειακό υλικό και δανεισμό αρχαιοτήτων από το Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο και το Αθανασάκειο Αρχαιολογικό Μουσείο Βόλου, αποτυπώνεται η μεγάλη προσπάθεια συγκέντρωσης των διάσπαρτων αρχαιοτήτων.
Επίσης παρουσιάζονται οι αρχές των ανασκαφικών ερευνών στην περιοχή από Έλληνες και ξένους αρχαιολόγους, τα ευρήματα των οποίων εμπλούτισαν τις αρχαιολογικές συλλογές.
Παράλληλα χαιρετισμό απηύθυνε Αντιδήμαρχος Πολιτισμού του Δήμου Λαρισαίων κ. Θωμάς Ρετσιάνης, ο οποίος σημείωσε πως ο Δήμος υποστηρίζει εμπράκτως τις πολιτιστικές δραστηριότητες του Διαχρονικού Μουσείου και του Συλλόγου. Ο κ. Γιώργος Τουφεξής, Αναπληρωτής Διευθυντής της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λάρισας, στον χαιρετισμό του αναφέρθηκε στην άριστη συνεργασία μεταξύ του Συλλόγου και του Διαχρονικού Μουσείου και στον προσεχή προγραμματισμό δραστηριοτήτων της Εφορείας.
Εκ μέρους του Διοικητικού Συμβουλίου ο Πρόεδρος του Συλλόγου Φίλων Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας, κ. Λεωνίδας Π. Χατζηαγγελάκης, αφού καλωσόρισε τους παρισταμένους, αναφέρθηκε στις δημιουργικές δράσεις, που πραγματοποιήθηκαν στα πλαίσια της ενίσχυσης της προβολής του πολιτιστικών σκοπών του Διαχρονικού Μουσείου Λάρισας, και προέβη στην προβολή εικόνων με το πρόγραμμα πάουερπόιντ ορισμένων δραστηριοτήτων του Συλλόγου.
Το "φλουρί" κατά την διάρκειατης κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας πέτυχε το μέλος του Συλλόγου κα Εύη Παπανίκα, η οποία παρέλαβε το δώρο, ένα κεραμικό κάνιστρο, έργο της κεραμίστριας κας Μαριάννας Γκουντουβά.
Στο πλαίσιο της εκδήλωσης στα μέλη και τους φίλους που παρέστησαν διανεμήθηκε το καλαίσθητο Ημερολόγιο του 2026 με ευρήματα από το Διαχρονικό Μουσείο.
Κλείνοντας ο Πρόεδρος κ. Λεωνίδας Π. Χατζηαγγελάκης και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου κ. Γιάννης Σάπκας, κα Λούλη Μαργαρίτου, κα Δέσποινα Αράπκουλε, κα Ρέτα Κουτσοκώστα, κ. Περικλής Καμάρης και κ. Θωμάς Αστερίου ευχήθηκαν σε όλους τους παρευρισκόμενους, που γέμισαν την αίθουσα.







