Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα για τους μαθητές του έκοψε την Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου, στον χώρο του 1ου Γυμνασίου το Κοινωνικό Φροντιστήριο του Δήμου Τυρνάβου.
Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία έγινε μέσα σε ζεστό και οικείο κλίμα παρουσία όλων των εθελοντών όλοι εκπαιδευτικών που συμμετέχουν καθημερινά στη λειτουργία του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, γονείς των μαθητών, καθώς και του Δήμαρχος Τυρνάβου, κ. Στέλιου Τσικριτσή και της Αντιδημάρχου Παιδείας, κ. Ευγενία Μαμάνου.
Από την πλευρά του ο κ. Τσικριτσής απευθυνόμενος στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τους γονείς, τόνισε μεταξύ άλλων ότι: "Το Κοινωνικό Φροντιστήριο θεωρούμε ότι είναι μια πράξη κοινωνικής ευθύνης και αλληλεγγύης, μια έμπρακτη απάντηση στις δυσκολίες που βιώνουν σήμερα οι λαϊκές οικογένειες. Σε μια εποχή που η μόρφωση αντιμετωπίζεται ολοένα και περισσότερο ως εμπόρευμα, εμείς επιλέγουμε να υπερασπιζόμαστε το δικαίωμα όλων των παιδιών στη γνώση, χωρίς αποκλεισμούς.". Ιδιαίτερη μνεία έκανε στους εθελοντές εκπαιδευτικούς, τους οποίους χαρακτήρισε ακρογωνιαίο λίθο της προσπάθειας, υπογραμμίζοντας ότι: "Χωρίς τη δική τους ανιδιοτελή προσφορά, το Κοινωνικό Φροντιστήριο δεν θα μπορούσε να υπάρξει. Με μεράκι, συνέπεια και παιδαγωγικό ήθος αποδεικνύουν καθημερινά ότι η εκπαίδευση μπορεί να λειτουργεί με ανθρωπιστικό περιεχόμενο και συλλογικότητα."
Ακόμα στον τυχερό μαθητή που βρήκε το φλουρί, ο Δήμαρχος Τύρναβου προσέφερε σειρά εκπαιδευτικών βιβλίων, στέλνοντας το μήνυμα ότι η γνώση αποτελεί το πιο πολύτιμο δώρο. Παράλληλα ανακοινώθηκε η αναβάθμιση και διεύρυνση της δράσης του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, με νέες πρωτοβουλίες που βρίσκονται ήδη στα σκαριά, όπως εκπαιδευτικές επισκέψεις και εκδρομές, πολιτιστικές και βιωματικές δράσεις αλλά και τη δημιουργία θεατρικής ομάδας.
Σε σχετική ανακοίνωση που ξέδωσε ο Δήμος Τύρναβου αναφέρει πως σήμερα στο Κοινωνικό Φροντιστήριο συμμετέχουν 65 παιδιά όλων των τάξεων, από τον Τύρναβο και τον Αμπελώνα, γεγονός που καταδεικνύει τόσο τις ανάγκες που υπάρχουν όσο και τη δυναμική της δομής. Η Δημοτική Αρχή έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό την περαιτέρω ενίσχυση και διεύρυνση του Κοινωνικού Φροντιστηρίου, ώστε να στηριχθούν ακόμη περισσότερα παιδιά και οικογένειες.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με ευχές για μια χρονιά γεμάτη υγεία, δύναμη και πρόοδο για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τις οικογένειές τους, με την υπόσχεση ότι ο Δήμος Τυρνάβου θα συνεχίσει να στέκεται σταθερά στο πλευρό της δημόσιας και δωρεάν παιδείας ως κοινωνικού αγαθού.




