"Δευτεραθλήτρια" στις κίτρινες κάρτες η ΑΕΛ

SDthess
0

"Πρωταθλητισμό" στις... κίτρινες κάρτες φαίνεται πως κάνει η ΑΕΛ, καθώς αναδεικνύεται δεύτερη στην συγκεκριμένη κατηγορία της SL1.

Συγκεκριμένα οι ποδοσφαιριστές της "Βασίλισσας της Θεσσαλίας" είναι οι δεύτεροι περισσότερο "κιτρινισμένοι" στημ φετινή διοργάνωση του πρωταθλήματος της SL1. Πρώτη στην παραπάνω κατηγορία βρίσκονται οι ποδοσφαιριστές της ΑΕ Κηφισία, ενώ τους "βυσσινί" ακολουθούν οι Αστέρας Τρίπολης και ΝΠΣ Βόλος. Στον αντίποδα τις λιγότερες κίτρινες κάρτες έχουν δεχτεί οι Ολυμπιακός Πειραιώς και ΠΑΟΚ, ενώ ακολουθεί η ευχάριστη έκπληξη της φετινής αγωνιστικής περιόδου, ο Λεβαδιακός. 

Αναλυτικότερα οι κατάταξη των ομάδων της SL1 με βάση τις κίτρινες κάρτες είναι ακόλουθη:



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top