Την Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτά του κόβει την Κυριακή, 8 Φεβρουάριου στο Μπαράκι του Μύλου στην Λάρισα ο Πολιτιστικός Εξωραϊστικός Σύλλογος Κουτσουπιάς.
Συγκεκριμένα μέσω σχετικής ανακοίνωσης που εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου, καλεί τα μέλη και τους φίλους του να παραβρεθούν στην παραπάνω εκδήλωση. Ειδικότερα αυτή θα λάβει χώρα με ελεύθερη είσοδο στις 19:30 το απόγευμα.
