Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το βράδυ του Σαββάτου 3, Ιανουαρίου ο ετήσιος χορός της Ποντιακής Εστίας Νεάπολη.
Πρόκειται για μια εκδήλωση με πολύ κέφι και διάθεση που έλαβε χώρα στο Κέντρο Δεξιώσεων "Nouvele". Συγκεκριμένα εκεί αρχικά η Γενική Γραμματέας Καρυδοπούλου Ελένη καλωσόρισε τους παριστάμενους και αναφέρθηκε στις δραστηριότητες του συλλόγου αναφέρθηκε στην τραγωδία της απώλειας των πέντε εργαζομένων γυναικών και των επτά οπαδών του ΠΑΟΚ και ζήτησε από τους παρισταμένους να τηρήσουν ενός λεπτού σιγή στην μνήμη των θυμάτων.
Ακολούθως κάλεσε τον Πρόεδρο του συλλόγου, κ. Δημήτρη Ζιγκερίδη ο οποίος από την πλευρά του ευχαρίστησε όλους που βοηθούν το σύλλογο, τους χορηγούς, ευχαρίστησε το Διοικητικό Συμβούλιο αποτελούμενο από τους κκ., Ελένη Καρυδοπούλου, Μαριάννα Πουρσανίδου, Τασουλα Μηνα , Βασιλική Ζαφειράκη, Δημήτριο Τσιλογλανίδη και τον Λύσανδρο Παπάζογλου, καθώς και τους υπεύθυνους τμημάτων. Ακολούθως ζήτησε από την Πρόεδρο του Δημιουργικού Συλλόγου Γυναικών Νεάπολης "Εστία", κ. Κατερίνα Τσουκαλά να παραδώσει την επιστολή ανακήρυξης επίτιμου μέλους στον κ. Κώστα Τουλκερίδη για την προσφορά του στον σύλλογο.
Στην συνέχεια χαιρέτησε την εκδήλωση ο Βουλευτής της ΝΔ, κ. Στράτος Σιμόπουλος, με τον Δήμαρχο Νεάπολης - Συκεών, κ. Σίμο Δανιηλίδη να συγχαίρει τον Σύλλογο για τις δράσεις και τις δραστηριότητες του.
Κατόπιν μετά τις ομιλίες το πρόγραμμα άνοιξε η Χορωδία της Ποντιακής Εστίας Νεάπολης με γνωστά Ποντιακά τραγούδια με την καθοδήγηση της Χορωδού, κ. Μιλενας Σπυριδου, ενώ το χορευτικό τμήμα του συλλόγου χόρεψε παραδοσιακούς ποντιακούς χορούς μαζί με τον Χοροδιδασκαλο, κ. Παναγιώτη Μόσχο.
Των παραπάνω ακολούθησε μουσικό πρόγραμμα με άπαντες τους παρισταμένους να μετέχουν στο γλέντι. Το καλλιτεχνικό πρόγραμμα της εκδήλωσης επιμελλήθηκε το μουσικό σχήμα αποτελούμενο από τους Άκη Πετρίδη και Ζάχο Αλεξανδρίδη στο τραγούδι, Γιώργο Μουρατίδης στην λύρα, Θόδωρο Μουρατίδη στο Νταούλι, Ματθαίος Φερεσίδη στο κλαρίνο και ο Χαράλαμπο Βουγα στα πλήκτρα.
Αναλυτικότερα την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους οι εξής:
Ο Δήμαρχος Σίμος Δανιηλίδης, ο Βουλευτής της Ν.Δ Στράτος Σιμόπουλος, η Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Κατερίνα Νοτοπούλου , ο Αντιπεριφερειάρχης Χρήστος Μήττας, η Πρόεδρος Δημοτικού συμβουλίου Κατερίνα Τσουκαλά, ο Αντιδήμαρχος Οικονομικών Λάζαρος Ωραιόπουλος, ο Εντεταλμένος σύμβουλος Δημοτικής Αστυνομίας Μηνάς Στιντσιούδης , οι Δημοτικοί Σύμβουλοι Θεόδωρος Κυζιρίδης, Γιώργος Καστανίδης, η Πρόεδρος του Τοπικού συμβουλίου Νεάπολης Χριστίνα Τερζή, Πολιτεύτρια της ΝΔ Αφροδίτη Νέστορα , ο Πολιτευτής της Ελληνικής Λύσης Γεώργιος Κομνηνός , ο πρόεδρος των παλαιών προσκόπων Νεάπολης Γεράσιμος Αντύπας Μάκης, ο Πρόεδρος του ΑΣ Πήγασος Tae Kwon Do Νίκος Ζιγκιρίδης, η Πρόεδρος του σωματείου Μονοπάτια και Στόχοι Ι Irini-maria Papadaki , ο Πρόεδρος του Ποντίων Πεύκων Παρχάρ Τάσος Χ. Μουρτίδης , ο Χοροδιδασκαλος Οδυσσέας Καλταβερίδης, το μέλος Δ.Σ του συλλόγου Ποντίων Καλλιθέας-Συκεών Δώρα Αρμουτίδου , ο Χοροδιδασκαλος Τάκης Δημήτριος Ζερζελίδης , η Αντιπρόεδρος της Εστίας Γυναικών Νεάπολης-Συκεών Ελένη Μαμαλη, ο Προπονητής της Ακαδημίας "Γιώργος Κούδας" Νίκος Πελίτογλου , η Διευθύνων σύμβουλος της Δώρας Εμπορικής ΑΕ Νίκη Κεχαγιά , οι επιχειρηματίες Βασιλειάδης και Μάκης Καικονίδης , ο Γιώργος Γίλης, τα μέλη Δ.Σ του ΚΤΕΛ Τυρεκίδη Θεοφίλου και Νίκου Κακουλίδη.
Παρόντες εκπρόσωποι των γραφείων των Υφυπουργών Σταύρου Καλαφάτη και Έλενας Ράπτη. Επίσης παραβρέθηκαν μέλη του συλλόγου Πολιτιστικός Σύλλογος Ανθοκήπων Ευκαρπίας και του Πολιτιστικού συλλόγου κατοίκων Νέας Πολιτείας Ευόσμου.
Από την πλευρά του μέσω σχετικής ανακοίνωσης που εξέδωσε ο πρόεδρος της Ποντιακής Εστίας Νεάπολης , κ.Δημήτρης Ζιγκερίδης εκφράζει τις ευχαριστίες τους προς όλα τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για την επιτυχή πραγματοποίηση του ετήσιου χορού καθώς και τα μέλη του συλλόγου Linda Mazreku ,Χρύσα Γεωργιάδου, Svetlana Kantolka, Βέρα Λαμπριανίδου και Βασιλική Ζαφειράκη για την διάθεση των Λαχνών καθώς και την Ιωάννα Πεΐδου, Εύη Πεΐδου , Χρύσα Γεωργιάδου και Σοφία Θεοδωρίδου για την παράδοση των δώρων.
Περισσότερες φωτογραφίες:












