Ο λόγος για μια εκδήλωση του συλλόγου με έδρα στην Άνω Τούμπα που έλαβε χώρα στο Κέντρο Δεξιώσεων "ο Σταύρος", της συνοικίας της βορειοδυτικής Θεσσαλονίκης.
Εκεί γλέντησαν υπό τους ήχους παραδοσιακού του σχήματος "Αντίκρυ", με τον Παντελή Σολάκη στο κλαρίνο και το καβάλι, τον Βασίλη Μητκούδη στο ακορντεόν και το τραγούδι, τον Αθανάσιο Νάνο στο λαούτο και την τρομπέτα, τον Θοδωρή Ουζουνίδη στα κρουστά και τον Γιάννη Μπούρα στην γκάιντα και την τρομπέτα.
Ειδκότερα αυτή ξεκίνησε με παρουσίαση χορών, από την περιοχή της Αλμωπίας (Αριδαία -Καρατζόβα) από τον χορευτικό τμήμα του συλλόγου.
Στην συνεχεία ακολούθησε γλέντι με άπαντες να ανεβαίνουν στην πίστα και ορισμένους,
όπως σε κάποια χρονική στιγμή, ο πρόεδρος του διοργανωτή συλλόγου, κ. Γιώργος Λάλος, να χορεύουν κάτω από αυτή.
Πρόκειται για ένα γλέντι που τα είχε κυριολεκτικά όλα, από Θεσσαλικά, Δυτικομακεδονικά και Ηπειρώτικα ακούσματα, μέχρι Θρακιώτικα, Ποντιακά, ακόμα και... disco!
Άλλωστε όπως είναι γνωστό οι Κρανιώτες εκτός από το γεγονός ότι βρίσκονται παντού, χορεύουν και τα... πάντα!
Εξάλλου με δεδομένη την βραδινή ώρα της εκδήλωσης και της ερχόμενης Κυριακάτικης αργίας, τούτο συνετέλεσε στην μέχρι αργά παρουσία αρκετών εκ των παρισταμένων. Ακόμα αξίζει να σημειωθεί ότι ανάμεσα τους ήταν και παρέες απόδημων εν Θεσσαλονίκη Κρανιωτών εξ Άκρης.
Παράλληλα πλην των Κρανιωτών σε αυτή παραβρέθηκαν και εκπρόσωποι από τον σύλλογο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός Ευόσμου, με τον πρόεδρο του, κ. Χρήστο Κολοβό, καθώς και από τον σύλλογο Πυθιωτών Ελασσόνας "Οι Σελλοί ", με τον πρόεδρο του, κ. Γεώργιο Νικολάου. Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε το Διοικητικό Συμβούλιο του συλλόγου εξέφρασε τις ευχαριστίες του προς όλους όσους έδωσαν το παρόν στον ετήσιο χορό του συλλόγου, καθώς και για την αγάπη που δείχνουν προς αυτόν.
Περισσότερες φωτογραφίες:














