"Βυσσινί" επίδειξη ισχύος στον Βόλο, με την ΑΕΛ να κερδίζει κατά κράτος με 0-2 την νεότευκτη ομάδα του ΝΠΣ στο Πανθεσσαλικό στάδιο.
Πρόκειται για μια αναμέτρηση στην οποία η "Βασίλισσα της Θεσσαλίας" ήταν κυρίαρχη από κάθε άποψη, τόσο αγωνιστικά, όσο και στις κερκίδες. Ειδικότερα εν πρώτοις την νίκη στην ΑΕΛ έδωσαν οι Λαρισαίοι εκδρομείς, που μετέτρεψαν το Πανθεσσαλικό Στάδιο σε... AEL FC Arena.
Ακολούθως ήταν ώρα της ομάδας να επιδείξει τα "διαπιστευτήριά της. Ειδικότερα με την αναμέτρηση να κινείται μεταξύ χαμηλού και μέτριου αγωνιστικού ρυθμού. Παρόλα αυτά οι φιλοξενούμενοι ήταν ελαφρώς καλύτεροι. Έτσι λίγα λεπτά πριν την λήξη του ημιχρόνου η ΑΕΛ κέρδισε πέναλτι, μετά από χέρι του Κάργα, ο οποίος και αποβλήθηκε με απευθείας κόκκινη κάρτα. Την εκτέλεση ανέλαβε ο Tupta. Ωστόσο αν και ο διεθνής Σλοβάκος μεσοεπιθετικός αστόχησε στη εκτέλεση σκόραρε στην αμέσως επόμενη φάση, ενώ λίγα λεπτά αργότερα πέτυχε και δεύτερο γκολ, μετά από μια προσπάθεια που ξεκίνησε από τον εξαιρετικό για ακόμα μια αναμέτρηση, Mason.
Το δεύτερο ημίχρονο κινήθηκε στον ίδιο ρυθμό, με την ΑΕΛ να έχει τον έλεγχο της αναμέτρησης και τελικά να οδηγείται στην εξασφάλιση μια πολύτιμης νίκης για την παραμονή της στην SL1.
Αναλυτικότερα οι δύο ομάδες παρατάχθηκαν στην αναμέτρηση με τις ακόλουθες συνθέσεις:
ΝΠΣ Βόλος: Σιαμπάνης, Σόρια, Χέρμανσον, Κάργας, Αμπάντα (52′ Φορτούνα), Τζόκα, Κόμπα, Γρόσδης (46′ Μύγας), Χουάνπι (41′ Αγκιάκουα), Λάμπρου, Μακνί (52′ Γκονζάλες).
ΑΕΛ: Αναγνωστόπουλος, Φερίγκρα, Μπατουμπινσικά, Ηλιάδης (73′ Ατανάσοφ), Όλαφσον, Μασόν, Πέρες (84′ Χατζηστραβός), Σουρλής (73′ Γκαράτε), Μούργος (60′ Ναόρ), Σαγάλ (84′ Κοσονού), Τούπτα.
