Με μεγάλη συμμετοχή πολιτών οι εκδηλώσεις του Δήμου Ελασσόνας για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας

SDthess
0
Με ιδιαίτερη επιτυχία και μεγάλη συμμετοχή πολιτών πραγματοποιήθηκε την Τρίτη, 12 Μαΐου η δράση ευαισθητοποίησης και πρόληψης για την Παγκόσμια Ημέρα Υγείας στην Ελασσόνα που διοργάνωσε η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πρόνοιας μέσω του Κέντρου Κοινότητας της Περραιβιακής πρωτεύουσας.
Η εκδήλωση εναρμονίστηκε με το φετινό μήνυμα του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας "Μαζί για την υγεία. Με την επιστήμη", αναδεικνύοντας τη σημασία της πρόληψης, της επιστημονικής ενημέρωσης και της συνεργασίας για την προαγωγή της δημόσιας υγείας και της ευεξίας.
Η δράση ξεκίνησε από την Κεντρική Πλατεία Ελασσόνας, όπου πολίτες κάθε ηλικίας συμμετείχαν σε πεζοπορία με προορισμό τον λόφο του Προφήτη Ηλία, στέλνοντας μήνυμα υπέρ της άσκησης και της υιοθέτησης ενός υγιεινού τρόπου ζωής.
Στον τερματισμό της διαδρομής, η κλινική διαιτολόγος-διατροφολόγος MSc, κ. Έφη Μουταφίδη ενημέρωσε τους συμμετέχοντες για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής, της τροφικής πυραμίδας και της πρόληψης για την προστασία της υγείας. Παράλληλα λειτούργησε "Σταθμός Υγείας", όπου πραγματοποιήθηκαν δωρεάν βασικές μετρήσεις, ενώ προσφέρθηκαν σνακ στους συμμετέχοντες. Το περίπτερο στελεχώθηκε από εξειδικευμένο προσωπικό του προγράμματος "Βοήθεια στο Σπίτι", το οποίο παρείχε ενημέρωση και συμβουλές πρόληψης στους πολίτες.
Ιδιαίτερα σημαντική ήταν η συμβολή των Εθελοντών Σαμαρειτών του Περιφερειακού Τμήματος Ερυθρού Σταυρού Ελασσόνας, που στηρίζουν διαχρονικά τις κοινωνικές δράσεις του Δήμου, συμβάλλοντας στην ασφάλεια και την ομαλή υλοποίηση των πρωτοβουλιών.
Η Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πρόνοιας κ. Ευφροσύνη Καρκαβανίδου-Σκρέτα δήλωσε σχετικά με τη δράση: "Η υγεία αποτελεί θεμελιώδες ανθρώπινο δικαίωμα και μέσα από τέτοιες πρωτοβουλίες αναδεικνύεται η αξία της πρόληψης, της σωματικής άσκησης, της σωστής διατροφής και της συλλογικής ευθύνης για μια καλύτερη ποιότητα ζωής για όλους"
Την δράση τίμησαν με την παρουσία τους η Αντιδήμαρχος Παιδείας, Ισότητας και Νεολαίας κ. Παρασκευή Γκουγκούλη, η πρόεδρος και το μέλος της Τοπικής Κοινότητας Ελασσόνας κ. Καλλιόπη Φώλλα και κ. Βασίλης Μανώλης, η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Ελασσόνας κ. Χαρά Μπαγιώτα, η ειδική συνεργάτης Δημάρχου σε θέματα αθλητισμού κ. Βίκυ Παγγέα, καθώς και ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδιακής Θηροφυλακής κ. Δημήτριος Νάκας, στηρίζοντας έμπρακτα το μήνυμα της πρόληψης και της υγείας. Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πρόνοιας που του Δήμου Ελασσόνας εξέφρασε τις θερμές τις ευχαριστίες προς την κλινική διαιτολόγο-διατροφολόγο MSc, κ. Έφη Μουταφίδη για την αφιλοκερδή συμμετοχή της, καθώς και όλους τους πολίτες που συμμετείχαν και συνέβαλαν στην επιτυχία της δράσης.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top