Συνάντηση σε ιδιαίτερα θετικό και παραγωγικό κλίμα με την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Αθηνά Αηδονά είχε η Δήμαρχος Λαγκαδά, κ. Νίκη Ανδρεάδουβπαρουσία και του Αντιδημάρχου, κ. Μπάμπη Κυργιάννη.
Πρόκειται για μια συνάντηση κατά την διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκαν σημαντικά ζητήματα που αφορούν την υλοποίηση και τον προγραμματισμό έργων υποδομών στον Δήμο Λαγκαδά, τα οποία προωθούνται σε στενή συνεργασία με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας.
Ειδικότερα μεταξύ άλλων, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε:
* στην έναρξη κατασκευής του 1ου Γυμνασίου Λαγκαδά, η οποία προγραμματίζεται εντός του έτους,
* στον σχεδιασμό για τη δημιουργία νέων νηπιαγωγείων στον Δήμο,
* στην ανάπλαση του κέντρου του Λαγκαδά μέσω του προγράμματος Βιώσιμης Αστικής Ανάπτυξης,
* στις εργασίες συντήρησης και βελτίωσης του οδικού δικτύου,
* στους καθαρισμούς ρεμάτων και σε άλλα σημαντικά ζητήματα που αφορούν την καθημερινότητα και την ασφάλεια των πολιτών.
Από την πλευρά της η Δήμαρχος Λαγκαδά ευχαρίστησε θερμά την Περιφερειάρχη Κεντρικής Μακεδονίας για το έμπρακτο ενδιαφέρον της για τον Δήμο Λαγκαδά και για την ουσιαστική συνεργασία που έχει αναπτυχθεί, η οποία αποδίδει σημαντικά αποτελέσματα προς όφελος της τοπικής κοινωνίας. Σε σχετική ανακοίνωση του Δήμου Λαγκαδά επισημαίνεται πως η συνεργασία του με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συνεχίζεται με στόχο την υλοποίηση ενός συνόλου παρεμβάσεων που θα συμβάλουν στην αναβάθμιση της ποιότητας ζωής των πολιτών, στην βελτίωση της καθημερινότητάς τους και στην ενίσχυση της εικόνας και της λειτουργικότητας της περιοχής.
