Θεσσαλονίκη: Σε θετικό κλίμα η πρώτη συνάντηση της νέας διοίκησης του ΟΣΕΘ με την διοίκηση του ΟΑΣΘ

SDthess
0

Σε ιδιαίτερα θετικό κλίμα πραγματοποιήθηκε η πρώτη επίσημη συνάντηση μεταξύ της νέας διοίκησης του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης και της διοίκησης του ΟΑΣΘ. 

Συγκεκριμένα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΑΣΘ, κ. Κώστας Ταγγίρης, ο γενικός διευθυντής Χρήστος Χατζηγεωργίου και επιτελικά στελέχη του Οργανισμού, υποδέχθηκαν τη νέα πρόεδρο του ΟΣΕΘ, κ. Βασιλική Τραούδα, τον διευθύνοντα σύμβουλο Αργύρη Κουζή και το μέλος του διοικητικού συμβουλίου Ιπποκράτη Βλαχοπαναγιώτη. 

Πρόκειται για μια επίσκεψη η οποία σηματοδοτεί μια νέα αφετηρία για τις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης, με τις δύο πλευρές να υπογραμμίζουν την ανάγκη για στενή και ειλικρινή συνεργασία. Κοινή συνισταμένη των δύο φορέων αποτελεί άλλωστε ο εκσυγχρονισμός του συγκοινωνιακού χάρτη της πόλης. 

Ειδικότερα οι συζητήσεις επικεντρώθηκαν σε κοινούς στόχους, όπως η βελτίωση της συχνότητας των δρομολογίων η πλήρης ενσωμάτωση των 50 νέων, αρθρωτών ηλεκτρικών λεωφορείων, τα οποία ο ΟΑΣΘ αναμένεται να παραλάβει τον προσεχή Ιούνιο, καθώς και ο βέλτιστος συντονισμός ενόψει της λειτουργίας της επέκταση του Μετρό προς την Καλαμαρά.

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΟΑΣΘ επισημαίνει πως η ταύτιση απόψεων αναδεικνύει μια κοινή δέσμευση: την παροχή ποιοτικών, αξιόπιστων και ανθρωποκεντρικών υπηρεσιών προς τους πολίτες. Με τον "αέρα" της ανανέωσης που φέρνει η νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ, η Θεσσαλονίκη είναι πανέτοιμη να επενδύσει σε ένα λειτουργικό σύστημα μεταφορών. Παράλληλα μέσω αυτής εκφράζει τις ευχές του προς την νέα διοίκηση του ΟΣΕΘ επιτυχίες και μακροημέρευση.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top