Πρώτη και αήττητη η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΛ - Νίκησε και τον Ασκληπιό Τρικάλων και βλέπει άνοδο

SDthess
0

Στην εξασφάλιση της πρώτης θέσης  του ομίλου της στο πρωτάθλημα της Β' Εθνικής οδηγήθηκε μετά την νίκη της επί του Ασκληπιού Τρικάλων η γυναικεία ομάδα βόλεϊ της ΑΕΛ.

Συγκεκριμένα συνεχίζοντας την αήττητη πορεία τους οι "βυσσινί" νίκησαν και την ομάδα του Ασκληπιού Τρικάλων με 3-0 σετ. Πρόκειται για ένα αποτέλεσμα με το οποίο η "Βασίλισσα της Θεσσαλίας έφτασε τις 15 νίκες σε ισάριθμες αγωνιστικές κατακτώντας και μαθηματικά την πρώτη θέση του ομίλου της, στοχεύοντας πλέον στην άνοδο της στην Α2 Εθνική Κατηγορία μέσω των αγώνων κατάταξης με τις υπόλοιπες πρωταθλήτριες των ομίλων της Βόρειας Ελλάδας. Σε ανακοίνωση που εξέδωσε ο ΑΣ ΑΕΛ συγχαίρει τις αθλήτριες, το τεχνικό επιτελείο και τους διοικητικούς του τμήματος για το φετινό "νταμπλ", τονίζοντας πως: "ο μεγάλος στόχος της ανόδου βρίσκεται μπροστά μας!"

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top