Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν το Σάββατο, 28 Φεβρουαρίου οι επετειακές εκδηλώσεις για την Μεσογειακή διατροφή, στο πλαίσιο μιας συνειδητής επανανακάλυψης και επαναθεώρησης της διατροφικής εμπειρίας σε ατομικό και συλλογικό επίπεδο στο Μουσείο Σιτηρών κι Αλεύρων του Δήμου Λαρισαίων.

Πρόκειται για μια σειρά εκδηλώσεων της Αντιδημαρχίας Πολιτισμού του Δήμου Λαρισαίων και του Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων για τον εορτασμό των επτά χρόνων λειτουργίας του Μουσείου. Κεντρικό. Ειδικότερα καθ’ όλη την διάρκεια της εβδομάδας (24-27 Φεβρουαρίου 2026), πραγματοποιήθηκαν στο Μουσείο εκπαιδευτικά προγράμματα και εργαστήρια με επίκεντρο την Μεσογειακή Διατροφή σε διαφορετικά ακροατήρια: σχολικές ομάδες, ομάδα ενηλίκων σε συνεργασία με το Κέντρο Ημέρας Άνοιας “Νόημα”-EΠΑΨΥ Λάρισας, αλλά και ομάδες εφήβων προσφύγων σε συνεργασία με το Κέντρο Φιλοξενίας Ασυνόδευτων Ανηλίκων (Κ.Φ.Α.Α.) και το Κοινωνικό ΕΚΑΒ Λάρισας - Κ.Φ.Α.Α. Στο πλαίσιο των προγραμμάτων, οι συμμετέχοντες μέσα από την αφήγηση, την παρατήρηση, το παιχνίδι αλλά και πολυαισθητηριακές επιμέρους δράσεις, είχαν την ευκαιρία να προσεγγίσουν βιωματικά το ανεξάντλητο και πάντα επίκαιρο πεδίο της διατροφής σε συνάρτηση με τα μουσειακά εκθέματα και τις προσωπικές τους εμπειρίες.

Ειδικότερα στο πλαίσιο αυτό στο αμφιθέατρο του Μύλου Παππά ως πραγματοποιήθηκε η κεντρική εκδήλωση που περιλάμβανε την προβολή του ντοκιμαντέρ "Το τέλειο γεύμα" (“A perfect meal”) σε σκηνοθεσία Α. Μερκούρη και σενάριο των: Γ. Αβέρωφ, Ρ. Αποστολίδη, Α. Αποστολίδη (παραγωγή Anemon Productions, 2023). Ακολούθησε ανοιχτή συζήτηση με θέμα "Άυλη πολιτιστική κληρονομιά και Μεσογειακή Διατροφή" και ομιλητές τους: Ρέα Αποστολίδη - παραγωγό Anemon Productions, Δημήτρη Ρουσουνέλο - Συγγραφέα -Γευσιθήρα -Συνεργάτη Περιοδικού "Γαστρονόμος", Ιωάννα Τζαβάρα- Διεύθυνση Νεότερης Πολιτιστικής Κληρονομιάς Υπουργείου Πολιτισμού και Κωνσταντίνα Κόντσα -Μουσείο Σιτηρών και Αλεύρων. Στη συζήτηση το κοινό είχε την ευκαιρία να θέσει ερωτήσεις και προβληματισμούς αναφορικά με τις βασικές παραμέτρους της εκδήλωσης. Ακολούθησε Δράση Γευσιγνωσίας σε συνεργασία με τις Επαγγελματικές Σχολές της Δ.Υ.Π.Α. Λάρισας όπου νεαροί σεφ μαγείρεψαν για το κοινό μεσογειακές προτάσεις με τοπικά προϊόντα.
