Στον Δήμο Λαρισαίων τα δώδεκα γήπεδα τένις πλησίον του AEL FC Arena - Υπογραφή πρωτοκόλλου παράδοσης-παραλαβής μεταξύ ΓΓΑ, ΑΕΛ και "Γήπεδο ΑΕ"

SDthess
0

Το πρωτόκολλο παράδοσης-παραλαβής για την επιστροφή στον Δήμο Λαρισαίων των δώδεκα γηπέδων τένις που βρίσκονται δίπλα από το AEL FC Arena, υπέγραψαν αργά το μεσημέρι της Τετάρτης, 4 Μαρτίου στο Δημαρχείο της Λάρισας οι εκπρόσωποι της "Γήπεδο ΑΕ", του ΕΑΚ Λάρισας και της Δημοτικής Αρχής.

Συγκεκριμένα το πρωτόκολλο υπέγραψαν εκ μέρους της "Γήπεδο-Αθλητικές Εγκαταστάσεις" ΑΕ ο κ. Δημήτρης Τσακμακίδης, ο πρόεδρος του ΑΣ ΑΕΛ, κ. Λάμπρος Ιωακείμ, εκπρόσωπος της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού, ο πρόεδρος του ΕΑΚ Λάρισας, κ.Χρήστος Μαϊμουλιώτης και ο Δήμαρχος Λαρισαίων, κ. Θανάσης Μαμάκος.

Από την πλευρά του σε δήλωσή του ο Γιανουλίτης Δήμαρχος της Θεσσαλικής πρωτεύουσας ανέφερε πως: "Η σημερινή μέρα σηματοδοτεί τη διεύρυνση των δυνατοτήτων της Δημοτικής μας Αρχής να ενισχύει τον αθλητισμό, που αποτελεί αγαθό και βασικό πυλώνα υγείας, πρόληψης και κοινωνικής συνοχής. Θέλω να ευχαριστήσω θερμά τον κ.Κωνσταντίνο Πηλαδάκη, για τη συμβολή του. Η θετική αυτή εξέλιξη εντάσσεται στο σύνολο της στρατηγικής μας για την αξιοποίηση δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων, με στόχο τη δημιουργία δυναμικών “πυρήνων” αθλητικών δραστηριοτήτων, που προσφέρουν στη Λάρισα μεγαλύτερο πλεονέκτημα για τη διοργάνωση εκδηλώσεων υψηλού επιπέδου, διεθνούς εμβέλειας, ενισχύοντας με αυτόν τον τρόπο τον αθλητικό τουρισμό στην πόλη μας".

Σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε ο Δήμος Λαρισαίων υπενθυμίζει ότι πρόκειται για δημοτική έκταση περίπου 15.000 μ2, όπου έχουν διαμορφωθεί αθλητικές εγκαταστάσεις αντισφαίρισης, με 12 γήπεδα, κατά μήκος της περιφερειακής οδού Αθηνών-Τρικάλων, των οποίων ο Δήμος Λαρισαίων έχει, πλέον, το αποκλειστικό δικαίωμα χρήσης, καθώς και την ευθύνη διοίκησης, συντήρησης και λειτουργίας.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top