Την εντός έδρας ήττα με 0-1 από Κεραυνό Ωραιοκάστρου γνώρισε ο ΑΟ Παύλος Μελάς Σταυρούπολης στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Α1 κατηγορίας της ΕΠΣΜ.
Πρόκειται για μια αναμέτρηση κατά την διάρκεια της οποίας η ομάδα της Σταυρούπολης έχει σημαντικά παράπονα από την διαιτησία, με την διοίκηση του συλλόγου σε σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε να κάνει λόγο για: "...εχθρική διαιτησία που έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην έκβαση του τελικού αποτελέσματος..." Συγκεκριμένα σε αυτή αναφέρεται πως: "...χαρακτηριστικό ήταν ότι στο 79ο λεπτό, ενώ το σκορ βρισκόταν στο 0-1, δεν καταλογίστηκε πέναλτι-που θα το έδινε και μαθητευόμενος διαιτητής-σε καθαρή παράβαση του Κεφαλά στον Δεμσερή, γεγονός που θα μπορούσε να μας δώσει την ευκαιρία για την ισοφάριση. Η διοίκηση του Παύλου Μελά θα ζητήσει την εξαίρεση δια παντός του διαιτητή Λάμπρου από αγώνες του συλλόγου μας. Είναι ανεπιθύμητο πρόσωπο στην Σταυρούπολη. Η συνολική του διαιτησία ήταν προκλητική και κάκιστη με αποκορύφωμα το πεντακάθαρο πέναλτι που δεν έδωσε στην ομάδα μας. Παράλληλα, εφιστούμε την προσοχή της Επιτροπής Διαιτησίας σχετικά με τους ορισμούς των διαιτητών που θα διευθύνουν τις τελευταίες έξι αγωνιστικές της ομάδας μας. Διευκρινίζουμε ότι δεν θα γίνει αποδεκτή καμία ενέργεια που θα μπορούσε να αδικήσει τον σύλλογό μας."
Πλέον ο "πράσινος στρατηγός" καλείται να μαζέψει τα κομμάτια του και να ρίξει όλο το βάρος του στο κρίσιμο εκτός έδρας παιχνίδι που ακολουθεί με τη Δόξα Ασσήρου στις 15 Μαρτίου στις 16:00, όπου η κατάκτηση της νίκης κρίνεται ως επιτακτική.
