Λάρισα: "Πρασινίζουν" περισσότερο κεντρικές οδοί της πόλης

SDthess
0

Σε εξωραϊσμό κεντρικών οδών της πόλης προχώρα ο Δήμος Λαρισαίων, με την Διεύθυνση Πρασίνου να υλοποιεί εργασίες φύτευσης σε παρτέρια των οδών Ανθίμου Γαζή και Ηπείρου. 

Πρόκειται για εργασίες οι οποίες σύμφωνα με την σχετική ανακοίνωση του Δήμου Λαρισαίων υλοποιούνται στο πλαίσιο του έργου της πλήρους ανακατασκευής των συγκεκριμένων οδών.

Με αυτές η Δημοτική Αρχή της πόλης στοχεύει η Θεσσαλική πρωτεύουσα να ομορφύνει περισσότερο και να αποκτήσει περισσότερο πράσινο, με την πρόσθεση περισσότερων δέντρων και φυτών στο αστικό τοπίο αυτής. 

Κατά το προσεχές χρονικό διάστημα θα ακολουθήσουν τα παρτέρια στην συμβολή της οδού Ανθίμου Γαζή με την οδό Ηρώων Πολυτεχνείου, ενώ φυτά έχουν μπει, θα μπουν κι άλλα, στις οδούς Μανωλάκη, Κενταύρων, όπου ολοκληρώνονται τα έργα της διασύνδεσης των μνημείων της πόλης.

Παράλληλα περίπου εβδομήντα νέα δέντρα, τόσο στην Ανθίμου Γαζή, όσο και σε Κενταύρων-Μανωλάκη αναμένεται να τοποθετηθούν το επόμενο διάστημα.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top