Παρουσία του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων η κοπή της Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτας του Λυκείου Συκουρίου

SDthess
0

Την καθιερωμένη Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα σε όλα τα τμήματα έκοψε, για πρώτη φορά μετά από χρόνια, την Τρίτη, 3 Φεβρουαρίου ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων Λυκείου Συκουρίου,

Συγκεκριμένα όπως επισημαίνει σε σχετική ανακοίνωση του, ο Σύλλογος Γονέων προσέφερε από ένα δώρο σε κάθε τυχερό μαθητή από κάθε τμήμα που βρήκε το φλουρί. Ακόμα μετά από κλήρωση ένα παιδί από κάθε τμήμα κέρδισε και ένα δεύτερο δώρο προσφορά του Βιβλιοχαρτοπωλείου, του κ. Δημήτρη Μητροδήμου. Παράλληλα το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εκφράζει τις θερμές του ευχαριστίες προς αυτόν, καθώς και τον Λυκειάρχη κ. Χ. Μουστάκα για την άψογη και δημιουργική συνεργασία, ενώ εύχεται σε όλους τους μαθητές "Καλή Πρόοδο, υγεία και ευτυχία" και στους τυχερούς της ημέρας να είναι πάντα τυχεροί στην ζωή τους.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top