Σε ζεστό κλίμα η Πρωτοχρονιάτικη Βασιλόπιτα του Δημοτικό Σχολείου Νίκαιας

SDthess
0

Την Πρωτοχρονιάτικης Βασιλόπιτά του έκοψε παρουσία του Δημάρχου Κιλελέρ, κ. Θανάση  Νασιακόπουλου και μέσα σε εορταστικό και ζεστό κλίμα το Δημοτικό Σχολείο Νίκαιας.

Πρόκειται για μια εκδήλωση η οποία πραγματοποιήθηκε παρουσία πλήθους γονέων, ενώ παρόντες ήταν επίσης η Πρόεδρος και τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου του Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων, συμβάλλοντας με τη δυναμική παρουσία τους στη ζεστή ατμόσφαιρα της ημέρας. Συγκεκριμένα παρόντες σε αυτή ήταν οι Αντιδήμαρχοι Πολιτισμού, Αθλητισμού, Παιδείας, Υγείας και Κοινωνικής Πολιτικής, κ. Σέβη Λαδοπούλου-Χατζητσομπάνη, Δ.Ε Νίκαιας, κ. Χρήστος Τσιχίτας, ο Πρόεδρος της Κοινότητας Νίκαιας, κ. Γιώργος Ψαρούλης, καθώς και ο Κοινοτικός Σύμβουλος, κ. Γιάννης Τσίντζιρας.

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης, ο Διευθυντής του σχολείου, κ. Δημήτριος Μαρινόπουλος, στον χαιρετισμό του, τόνισε μεταξύ άλλων ότι: "Η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας δεν είναι απλώς ένα έθιμο. Είναι μια συμβολική πράξη που μας ενώνει ως κοινότητα. Μας υπενθυμίζει τη σημασία της συνύπαρξης, της συνεργασίας, της αλληλεγγύης και της κοινής πορείας. Όπως η πίτα μοιράζεται σε όλα τα μέλη, έτσι και το σχολείο μας είναι ένας χώρος όπου όλοι έχουμε θέση, ρόλο και ευθύνη. Η νέα χρονιά που ξεκινά ας είναι γεμάτη υγεία, πρόοδο και αισιοδοξία. Ας προσπαθήσουμε όλοι, ο καθένας από τη θέση του, ώστε το σχολείο μας να συνεχίσει να είναι ένας ζωντανός χώρος μάθησης, σεβασμού και χαράς. Και το φλουρί της πίτας, πέρα από την τύχη που συμβολίζει για όποιον το βρει, ας μας θυμίζει ότι η πραγματική “τύχη” βρίσκεται στη συλλογική προσπάθεια και στο να προχωράμε μαζί. Σας εύχομαι καλή χρονιά με υγεία, δημιουργικότητα και πολλές όμορφες στιγμές για όλη τη σχολική μας κοινότητα".

Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε σε κλίμα χαράς και αισιοδοξίας, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας χρονιάς με ευχές για συνεργασία, πρόοδο και δημιουργία.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top