Λάρισα: "Λήξη συναγερμού" στην κοίτη του Πηνειού - Κανονικά η πρόσβαση

SDthess
0

Επανήλθε η δυνατότητα πρόσβασης των Λαρισαίων στην εσωτερική κοίτη του Πηνειού, σήμερα, Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου το πρωί, καθώς τα νερά στα σημεία των περιπατητικών διαδρομών, που είχε υπερχειλίσει ο ποταμός έχουν υποχωρήσει πλήρως.

Συγκεκριμένα κλιμάκια της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου της Θεσσαλικής πρωτεύουσας αφαίρεσαν τις κορδέλες που είχαν τοποθετηθεί από το βράδυ της Δευτέρας, για προληπτικούς λόγους.



Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου (0)

SDthesslarissa.news

Θεσσαλομακεδονική Ενημέρωση. Πρώτα ακούμε, μετά γράφουμε. Μέσα στην κοινωνία, για την κοινωνία!
To Top