Επανήλθε η δυνατότητα πρόσβασης των Λαρισαίων στην εσωτερική κοίτη του Πηνειού, σήμερα, Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου το πρωί, καθώς τα νερά στα σημεία των περιπατητικών διαδρομών, που είχε υπερχειλίσει ο ποταμός έχουν υποχωρήσει πλήρως.
Συγκεκριμένα κλιμάκια της Πολιτικής Προστασίας του Δήμου της Θεσσαλικής πρωτεύουσας αφαίρεσαν τις κορδέλες που είχαν τοποθετηθεί από το βράδυ της Δευτέρας, για προληπτικούς λόγους.
