Στην υλοποίηση διαδραστικού εργαστηρίου με θέμα "Μεγαλώνοντας Παιδιά στην Ψηφιακή Εποχή" στο Γαλλικό Ινστιτούτο Λάρισας προχωρά την Τρίτη, 10 Φεβρουαρίου ο Δήμος Λαρισαίων.
Ο λόγος για μια δράση την οποία υλοποιεί η Αντιδημαρχία Παιδείας του Δήμου της Θεσσαλικής πρωτεύουσας, σε συνεργασία με τη Σχολή Πληροφορικής κα Νέων Τεχνολογιών του Aegean College Λάρισας. Ειδικότερα αυτή θα λάβει χώρα 17:30 – 20:30, ενώ στοχεύει την ενημέρωση, ευαισθητοποίηση και ενδυνάμωση γονέων, εκπαιδευτικών και επαγγελματιών, αναφορικά με την αποτελεσματική, υγιή και ισορροπημένη ανάπτυξη των παιδιών στον ψηφιακό κόσμο .
Η συμμέτοχη στο εν λόγω εργαστήριο είναι δωρεάν, μέχρι την συμπλήρωση πενήντα ατόμων, ενώ θα τηρηθεί και σειρά προτεραιότητας. Εισηγητές σε αυτό θα είναι η κ. Αφροδίτη Ρηγάκη και ο κ. Αθανάσιος Χασάπης.
Ακριβέστερα οι στόχοι και οι θεματικές του εργαστηρίου είναι οι εξής:
✔ Προώθηση της ασφαλούς και ισορροπημένης χρήσης της τεχνολογίας
✔ Καλλιέργεια ψηφιακών δεξιοτήτων και κριτικής σκέψης στα παιδιά
✔ Ενημέρωση για τους κινδύνους του διαδικτύου και τρόπους πρόληψης
✔ Παροχή πρακτικών εργαλείων και στρατηγικών που ενισχύουν την ευημερία και την ολόπλευρη ανάπτυξη των παιδιών
Αναλυτικότερα οι δηλώσεις συμμετοχής γίνονται στον παρακάτω σύνδεσμο: https://docs.google.com/.../1DA1cHY7mlDxd_z.../edit
